Zmajska pivovara 8.3. slavi 8. rođendan te kuhanjem prigodnoga piva na taj dan obilježava i dvije velike revolucije: onu za prava žena i hrvatsku craft revoluciju koja je započela osnutkom prve hrvatske craft pivovare
Sudjelovanjem u projektu Pink Boots Collaboration Brew Day Zmajska pivovara daje i lokalni doprinos edukaciji žena u craft pivarstvu.
Pink Boots Society američka je organizacija koja pomaže ženama u industriji proizvodnje piva, educira ih, osigurava školarine, ohrabruje i inspirira da napreduju u karijeri, a Pink Boots Collaboration Brew Day inicijativa je rođena iz želje članica da sudjeluju u Međunarodnom danu žena i njegovoj tradiciji borbe za ženska prava, prije svega prava na rad i obrazovanje. Mogu sudjelovati organizacije, pivovare i pojedinci i to tako da kuhaju pivo s njihovim blendom hmelja Pink Boots.
Ova se akcija u svijetu održava četvrti put, a Zmajska pivovara jedina je pivovara ne samo u državi ili regiji, već u širem europskom susjedstvu koja se ove godine u nju uključila.
Na osmi rođendan Zmajske pivovare i Dan žena, 8.3.2021. ženska ekipa pod vodstvom nagrađivane i cijenjene homebrewerice kuhat će pivo s blendom hmeljeva Pink Boots.
Pivo dviju revolucija će se, prigodno, zvati MARCH ON.
Riječ je o pivu stila Red IPA, punog tijela, crvene boje (EBC 30) i umjerene gorčine (IBU 65), s aromama tropskog voća, citrusa i vaniline i pristojnim udjelom alkohola u volumenu (ABV 6,5 %).
Kupnjom piva MARCH ON donira se novac udruzi Pink Boots Society, ali i lokalno za dodatnu edukaciju spomenute homebrewerice.
Svojim se Marchom Zmajska pivovara i globalno i lokalno uključuje u obilježavanje Međunarodnoga dana žena slavljenjem postignuća žena, ali i zagovaranjem jednakih prava na rad i obrazovanje i konkretnom akcijom.
As we come marching, marching, we bring the greater days!
(James Oppenheim, Bread and Roses, 1911.)
Uz to, a i dalje u duhu Dana žena, MARCH ON, pivo koje su kreirale i skuhale isključivo žene, svojevrstan je hommage pivaricama koje su tisućljećima proizvodile pivo.
Utkane u drevne legende od Mezopotamije i Egipta sve do Finske, one koje su ga stoljećima proizvodile i pile (pivo se dugo i u mnogim kulturama smatralo ženskim pićem) i prehranjivale obitelji prodajom piva, gotovo su nestale u pomračenju mozga u kasnosrednjovjekovnom lovu na vještice, a potom su, nakon prohibicije, i zaboravljene (tek početkom proizvodnje piva u tvornicama, počeli su ga raditi muškarci) i kasnije svedene tek na one koje koje muškarcu - zavodljivo - dodaju to (sada odjednom muževno) piće. Tek craft revolucija vraća zanat svojim tvorkinjama.